2021年11月10日 星期三

10/11/21

 10/11/21     WED     COOL

今日老公唔過去炮哥到整嘢啦, 因為我今日有份叫kitchen assistant的工有得IN, 佢車我過去, 但去到我都係接受唔到做要做的工作, 洗嘢其實係OK, 但今日所謂試其實又冇錢收架喎, 我又覺得蝕, 加上我又真係接受唔到日日咁洗嘢, 若果好近唔洗撘車的或煮咁做3個鐘都可以, 但又要撘半個鐘車去做, 總之我都係放棄咗! 等我再試吓係咪找唔到Admin工先啦! 結果15分鐘我就上番車, 諗住去食拉麵, 但原來12點先開, 唯有去行咗日本鋪, 買咗少少食材咁啦, 再去starbuck飲埋咖啡, 夠鐘先去食接麵! 食完去咗B&Q買咗啲聖誕樹掛飾就回家, 各自揍仔放學, 仲爺又要去學音樂, 我地就去超市買晚餐材料, 喺超市撞到個香港人, 佢想找人幫手揍小朋友呢, 但老公話其實可能要請有註冊的childminder, 睇吓點先啦! 返去煮好飯早啲食, 因為今晚要去返夜校呢, 免費有得學喎都好呀! 同埋炮哥佢地一齊學, 今日先係做assignment先, 分咗班下星期一開始上! 

沒有留言:

張貼留言