2021年11月9日 星期二

9/11/21

 9/11/21     TUE     COOL

今朝又比陸生激死我, 明明我琴晚問佢回收係咪今朝佢攞出去, 到今朝叫佢時佢又話要揍子元返學, 咁係咪可以快手啲做埋先呢, 根本就係借口, 然後我攞埋啲紙皮出去啦, 架仆街垃圾車又話唔收, 因為入面夾住咗有少少發泡膠, 頂佢呀! 白做! 好嬲呀! 因為我係去完超市回來發現, 再追到出大路嗰到問, 幾耐冇跑過咁遠路, 真係好嬲呀! 返到屋企又要做公事啦, 問吓呢樣問吓嗰樣咁, 12點又要電話interview, 為放鬆心情, 之前就睇咗膠戰輕鬆吓! 見咗半個鐘, 我都覺得自己算係咁, 喺電話聽其實都幾辛苦, 但我都聽到7-8成算係咁, 又答到都可以啦! 見完可以食午餐啦, 然後睇造星, 跟住揍仔放學, 老公回來就揍仲仲去打波, 我就睇住造星2煮飯! 仲仲又咳番, 藥就食哂, 最後比埋氣佢聞好似好啲, 都要準備定多啲藥先得.

沒有留言:

張貼留言