2021年11月17日 星期三

17/11/21

 17/11/21     WED     COLD

今日又有得見工, 然後又失敗啦, 不過今日係又in得好咗啲, 算啦, 都係要儲吓經驗架啦, 一定會得架! 朝早揍仲仲返學, 發現其他同學著啲衫唔同, 一問之下先知佢地今日有活動出去跑步, 咁佢著西褲點跑啫, 所以送完佢上課室馬上返去攞衫比佢換, 趕得切閂門前入去幫佢換埋先走! 回來後抖抖老公就車我去見工, 我今真係有準備架, 條條問題都得到, 做份Paper又做得好架, 但都係冇學校工作經驗啦! 見完行去Westway cross 買玩具比仲爺做聖誕禮物, 去食埋午餐, 再去炮哥新屋, 等老公整陣嘢先, 我就陪loletta吹吓水, 3點到就車番我地去揍仔放學, 然後又要去學ukulele, 回來又要趕煮飯, 因為今星期三又要去上堂啦, 簡單煮腸蛋飯咋! 今日上堂講grammar, 有啲唔明但了解吓都明, 臨尾阿sir問我地新嚟幾個有冇唔明等等, 我就話可以解釋多啲, 因為我啲Grammer好weak, 但佢就話我係冇自信啫, 佢唔覺得好差! 呢到啲人真係好有禮貌! 成日比到人自信!

沒有留言:

張貼留言