2018年12月1日 星期六

1/12/18

1/12/18.   SAT.    WARM

今日真係好忙,搞到我都好攰,朝早7點幾就要起身,出門口帶子元去數學比賽,好在今次個地點好近,只係去長沙灣,所以買埋個包做早餐就撘6號過去,喺南華天主教竟然撞到個中學同學,佢喺嗰到做牧文,傾咗陣咋,又要睇住細佬又要趕下一場,去黃棣珊聽講座!不過揍住仲爺去聽其實都幾辛苦,又唔想佢嘈佢又要嘈,你話幾煩!佢地幾個聽完上半場就要去聖母玫塊聽下一場,所以下半場就由我頂上,聽完馬上影相upload! 聽完就帶仲爺回家,快手做一做功課先去學音樂,揍到佢過去又要食午飯又要買嘢,喺個商場上上落落做齊嘢就接番仲仲,因為冇巴士就唯有撘番地鐵,我都知攰但喺地鐵瞓咗加上買咗咁多嘢,又要抱佢都幾攞命!老公喺美孚站接我地,車完我地去球場就返去準備明天生日會啲嘢,好在走時有joe車我地返嚟,去買埋米線晚餐就返去食嘢,笨元又唔見咗件風褸,真係比佢激死!老公帶咗笨元去踢波,我就搞掂仲仲囉,佢係咁為自己的生日會做準備好,真係好可愛!

沒有留言:

張貼留言