2018年12月8日 星期六

8/12/18

8/12/18.   SAT.    COLD

今日又係忙碌的一天,朝早8點幾起身佢地起咗身,但又係要人催先出得門口,揍咗子元去學嘢,我地就食早餐,跟住老公就車我去銘賢聽talk,點知仲爺開車冇幾耐就嘔,真係比佢玩死,好在仲有子元的後備衫換咗頂住先,但架車都係要抺架啦,叫做處理咗先啦!過到去銘賢竟然剛剛落閘,要上上層,我話已經有人喺入面都唔比入,咁我都上咗去先啦, 襯個校長講完嘢,子元又咁啱打比我,我就出去聽完電話再扮哂嘢話我老公喺入面,因為撞正我出咗嚟就閂咗門,咪叫佢地放番我入去囉,扮哂嘢!不過呢個talk唔聽都冇蝕,硬件軟件都唔掂,學校又唔識sale或者係冇嘢好sale啦,講吓有咩入學申請要求的資料都冇,叫人點去考慮呢,你又唔係神校!終於聽完就痴程生車返屋企,返去收拾啦又要出門口,帶仲爺去學音樂,我就食個晏行咗陣,睇吓有咩買,買埋麥當勞接仲爺就撘171返去,喺車瞓咗一輪,老公因為揍咗子元去比賽未返,本來諗住喺樓下等,但仲爺又急尿,最終返咗上樓先囉,然後交收完人質老公又帶仲爺去踢波,我返上樓就要執拾番個案發現場咁,真係好攰啦!6點幾老公打嚟話回來接我地同梓朗佢地一齊食飯,等嚟等去都冇位,最終去咗食泰國嘢,都算幾好食嘅,食到8點幾先返去, 老公又要去踢波,我趕佢兩個沖涼做功課溫書等等後,打暈埋佢地就摺衫,都已經12點幾,老公明明踢到11點咋嘛, 要差不多1點先返到,可惡!

沒有留言:

張貼留言