2018年12月12日 星期三

12/12/18

12/12/18.   WED.    COLD

今日對我嚟講真係好大挑戰,因為子元三日兩夜廣州交流團正式開始,今朝6點幾就起身梳洗7點已經出門口,本來諗住食埋早餐先去高鐵站,但又怕唔識路等等,最終只係買咗包比佢地食就直接去高鐵站,7點幾到達後喺集合地點就係一直等啦,8點多先開始briefing,到真係派好飛入閘啦,我真係會好唔捨得架喎,會眼濕濕架喎,係咁影佢地相啦,終於入哂閘我地都要散,最終我請咗半個鐘CL,因為已經趕唔切9點返到公司,不過都趕到shuttle返去!朝早完全係心不在焉的狀態,因為一路都未收到子元報平安,到真係等到佢報平安啦我先叫做安心少少,但之後就開始係咁睇佢GPS去到邊,所以今日好似唔係好做到嘢咁!午飯同同事一齊出咗去食,一來慶祝12月之星,二來stella當聖誕禮物請我地食一餐呢!下午回去做咗少少嘢啦,又要開會傾星期五Christmas Party的MC!放工直入青衣食埋飯揍埋仲仲回家,都係如常咁ko佢,跟住就係等子元電話啦,知道佢地返咗酒店,但做唔到要喺大堂做埋功課先可以返房,好在子元能屈能伸啫,我問佢攰唔攰又冇嘢,不過係聽到佢係咁索鼻囉,廣州都幾凍吓,真係怕佢凍親呀!我呢兩日應該都係keep住係咁掛住個仔的狀態架啦,等佢星期五返到嚟我先可以放鬆!

沒有留言:

張貼留言