2019年2月1日 星期五

1/2/19

1/2/19.    FRI.    COOL

終於捱到星期五,今個星期真係過得好慢,朝早起身發現老公喺廳瞓咗,原來佢琴晚打機打到瞓鬼咗!等老公送咗子元返學我就返工,朝早都唔忙,下午job cert返才是戲肉!午飯時kiki打嚟講番舊公司啲嘢,今次真係超級大地震,佢地連親細佬都可以唔放過,全個大陸組高層炒哂,真係好冇人性!我就當花生啦,不過都真心想kiki快啲的起心肝走!下午冇停手咁做,因為唔想OT呢!放工老公嚟接我,但見仲爺都係咳,又咁近法國,都係襯過年前攞定藥穩陣,睇完我要自己揍仲仲返去美孚合唱團,好彩撘到紅van趕得切!咟跟手我返咗屋企先,換番衫休息吓等老公嚟接我,再同程家晚飯!佢哋下星期又出發去日本啦!返屋企沖涼瞓覺,我都好holiday mood啦!

沒有留言:

張貼留言