2019年2月14日 星期四

14/2/19

14/2/19.   THU.    WARM

今日係情人節,周圍都有人放閃,老實我都冇咩感覺,加上老公返中,基本上都唔會有咩慶祝!子元今日要返學,老公車佢返去後就回來接班,我可以返工!買啲早餐返去食,跟住都係做吓嘢hea吓,今日冇咩水吹,好悶!午飯後都係打吓機,睇吓電視, 難得book到電視房呢!然後下午都係做吓嘢打吓機等收工啦,快手返去接更,嫲嫲話佢有啲唔舒服返去睇一睇醫生,咁我就服侍兩位開飯等等,三催四請先叫做做好啲嘢,仲爺又係唔合作啦,做每樣嘢都係玩,我冇辦法唔罰佢,等佢好耐都未搞掂講故事,我就先沖涼唔理佢,最終罰咗佢抄自己名2次,代替冇得講故事!

沒有留言:

張貼留言