2019年2月9日 星期六

9/2/19

9/2/19.    SAT.    COOL

今日都係平時的星期六一樣學習日!朝早8點幾要起身揍子元去學英文,然後先叫仲爺起身梳洗,去銀行入埋錢才接子元去畫班,我地先去食早餐!然後就回家比仲爺玩陣,還要做埋餘下少少的功課,1點出門口去學音樂,老公就接番子元午飯然後去同波友玩NURF GUN,揍咗仲爺去學嘢我咪食吓行吓等接佢,再撘171返去同老公會合,交換人質佢揍仲仲去踢波,我就送子元去游水,返屋企後我就諗仲爺個房嚟緊點安排,因為要買過張新床新衣櫃嘛,但就要諗點安排位置囉!等老公來接我,子元放游水,就同joe佢地食晚飯,去咗食上次食唔到嗰間上佳,又係食得好滿足啦,最後還要松記食埋糖水才散!

沒有留言:

張貼留言