2019年2月2日 星期六

2/2/19

2/2/19.   SAT.    WARM

朝早子元要學英文,所以最遲8點幾就開起身啦,等老公揍咗佢過去先再來接我地才去食早餐,等補完習接了子元又要去畫班,我就去咗荔天買團團圓圓慶元宵的入場卷呢,然後返屋企同仲爺做功課,佢今日異常咁合作,又做得好快,可能冇寫生字掛!做完就準備出門口去學音樂,我就喺AEON買嘢啦!跟住撘番171返去,個司機手車真係要再培瞓,係咁CHOK..頂佢呀!返去交咗仲爺比老公我就返去屋企hea到夠鐘就返阿媽到食團年飯呢,我都係好勞氣咁食啦,度埋個琴的size就可以,回家後沖好涼有好多衫要摺,都唔明點解咁多衫洗!

沒有留言:

張貼留言