2019年2月16日 星期六

16/2/19

16/2/19.    SAT.    HOT

呢啲天氣點似冬天, 熱到想開冷氣!朝早瞓到8點幾要起身,因為子元要學嘢,去咗試南記的早餐,一般啦,食完去埋銀行,又差不多時間接番子元去畫班,跟住我地就返屋企, 老公補眠我就捉仲爺執哂佢啲玩具,又亂又多垃圾,都掉咗兩袋呀!夠鐘又要揍仲爺去學音樂啦,我咪襯時機睇埋啲劇囉,然後撘巴士返去同老公交收仲爺,佢揍仲仲去踢波,我返屋企收拾,子元去游水,等子元游完水就去咗奧海城行吓食food court,仲買埋飛明早同佢兩個睇Lego movie!老公揍咗我同仲仲返屋企就同咗子元去踢波,明天佢要返全日,好在我都為自己安排好節目啫!

沒有留言:

張貼留言