2020年7月17日 星期五

17/7/20

17/7/20.   FRI.    HOT

今日老公車我返工,因為佢返夜咪可以一早放工時車咗我返去先回家囉,最好笑係我8點未夠已經返到去,因為未到法定時間要拍卡再入password ,不過我真係未試過,只記得係用身份證號碼,但原來係尾4不是頭4,好傻咁企喺門口等人回來,好在蘇菲回來救咗我啫!攞番買吅左嗰袋清潔用品比老公攞返去,我就返去食早餐開工!朝早主力做好屋企個更表,跟住就係工作嘅更表!午飯都係睇吓劇啦!今日split office開始,之前喺利登見過的又再過番,仲可以吹吓水呢!另一啲我就唔多願再深交啦,當初可以咁樣鬧走我,今日仲叫我一齊吹吓水,唔好玩啦,我係咁小器架啦!下午本來諗住hea過,點知阿姐出到聲話叫我地去QC啲口罩,咪入去做咗一個鐘先放工囉!返去老公煮晚餐,我又帶咗公司午餐返去,叫做慳得幾多得幾多!食完飯清潔完就落去跑步,撞正抄牌老公就駛架車入來,咁又逃過一嘢!老公今晚返夜,回來沖個涼就返工啦!

沒有留言:

張貼留言