2020年7月30日 星期四

30/7/20

30/7/20.    THU.    HOT

返埋今日又放假啦,今朝老公放工返嚟車我返工,然後先至返屋企湊仔。我就買早餐返公司慢慢食,跟住先開工。你話今日好忙又唔係,但總係冇咩時間做自己嘢咁,只係打咗一陣機,轉個頭又食飯啦,邊食邊睇Viu套劇。下午主要係完成埋OC2條數,放工前給我有啲私人時間啦,下星期阿姐又返嚟啦,都冇咩機會自由自在。放工搭巴士非常順暢返到屋企已經有飯食,食完就清潔同埋睇電視啦,老公仲整咗雜果冰俾我哋食。子元喺屋企做運動時,我就教仲仲英文,整咗啲教材用遊戲形式教佢,佢要咁樣先肯接受。跟住到我同仲仲做做運動,洗完白白就開始打下機睇吓電視,九點幾老公就返工啦。比仲爺睇電視到10點幾先至入房瞓,我就邊打機變睇電視,仲爺佢今日同我一齊摺衫,雖然佢摺得麻麻地但係難得佢想就俾佢做啦。

沒有留言:

張貼留言