2021年4月18日 星期日

18/4/21

 18/4/21     SUN.    WARM

今朝11點先被叫醒,老公返咗教會,兩隻豬又唔早啲叫醒我,因為通常食完早餐先做嘢,所以咪唔叫我囉,咁就唔洗做功課住,可惡!所以梳洗後我唔煮早餐呀,做好功課先啦,出古惑呀啦!子元都係呀,又唔溫書,一樣冇得食。睇吓老公幾點返,就叫佢買飯返嚟食,慳番唔洗出去食,咁可以繼續溫書,老公就瞓覺,我就同仲爺溫默書,到4點多換衫出去踢波,我就摺埋衫諗住早啲同子元行去球場,點知落到樓老公打嚟話有人上來睇樓,咁又要招呼,都係嗰句,希望成功啦!同老公地會合就過九龍灣,本來想去Mega Box睇高達,但喺food court食完同子元睇完褲都8點,所以都係返屋企,要睇chill club頒獎禮!

沒有留言:

張貼留言