2021年4月3日 星期六

3/4/21

 3/4/21     SAT.    HOT

今日都係冇咩特別嘢,老公一早又要去教堂,子元去補習,我同仲仲食完早餐就做功課,等老公中場休息就回來找我們食晏,約咗去葵芳會合,因為仲要買戲飛。點知老公搭嗰㗎地鐵,訊號故障行得勁慢,等我哋出門口去到地鐵站等咗一輪佢架車先到,過到葵芳,食咗嘢先,然之後同阿哥去買手機殼,跟住去戲院買飛,本來諗住同仲爺買白色恤衫,點知都係冇,咁老公我趕住返去攞嘢返教堂準備領洗,我哋就過D2,因為伍老師喺嗰度擺咗檔口,所以過去探吓佢。之後子元自己返屋企先,因為佢又話腳痛。我就同仲爺去買衫,但都係買唔到,但就買咗好多其他嘢。6點幾先返到屋企,叫仲爺自己做功課都係sai氣!我就煮晚餐啦,嗰隻笨淨係識得喺床打機!今冕食雞湯麵,我煮覺得正!

沒有留言:

張貼留言