2021年4月24日 星期六

24/4/21

 24/4/21     SAT.    HOT

又係一個如常的星期六!朝早要預備接黃老師電話,家長日都變咗電話模式,其實都冇咩好講,反正又冇考過試!跟住就出去食早餐,老公要揍子元去比賽,我就買餸同仲爺返屋企,又到發火時間,我已經比咗成個鐘佢玩,我睇完空間改造王,佢都係叫多半每鐘籫肯入去做埋作文,其實迫佢佢係寫到啲嘢,但我又要執好屋先出得門口,有人又嚟睇樓,結果爆佢爆到出門口,咩都唔識攞咁,激死!過到去好在都夠時間比佢食埋嘢先學音樂,咁就到我去食嘢去行吓,好叻咁嗟都冇買!返到屋企好攰,瞓咗喺梳化瞓到6點,老公叫我起身煮飯,咁一齊煮好倉完,佢同子元又出去踢波,我就清潔收拾做運動沖涼!

沒有留言:

張貼留言