2021年4月5日 星期一

5/4/21

 5/4/21.    MON.    HOT

今日係仲爺期待咗好耐,睇多啦A夢同婷婷佢地上來玩的日子,所以佢今朝好乖咁早啲起身做埋運動先,再等9點我地起身,梳洗完出門口去葵芳食早餐,再去戲院等入場,因為大家想睇嘅戲唔同,所以子元就同daddy睇哥斯拉,我就同仲爺睇多啦A夢,真係好好睇喎,好笑又感動,唔蘞明但又有鋪排!仲爺係咁抺眼淚,好可愛!睇完就回家,先食嘢,攞埋蠔買埋料今晚party,就回家啦,老公洗好冷氣先整嘢食,4點幾有人嚟睇樓,我同程生帶哂啲細路落遊樂場玩,老公話佢就力sell,做埋sales嗰份!返上嚟啲細又玩,我地就叫嘢食預咗6點幾去攞,我同程生行去攞,回來差不多齊人就開蠔食,大家都好食得,仲話8人餐多喎!笑笑說說咁又吹咗一晚,老公到咁上吓出咗去踢波,佢地玩到10點幾都走,約咗明天入愉景灣玩!

沒有留言:

張貼留言