2021年6月15日 星期二

15/6/21

 15/6/21     TUE.    HOT

聽日都係返工返學啦,朝早抽重嘢返學跟住行去南昌搭西鐵,真係好熱好辛苦,返到公司食個早餐就開工做嘢,今日都算唔係吹咗好多水,因為啲嘢都真係要做。你看看上德福行過圈買咗麵包,仲去食sixty-eight買咗啲平嘢。下午做咗一輪野,先發現阿姐出咗去調理農務,咁就梗係狂吹水啦,佢到放工又係時候返屋企喇。我返到去老公就出去踢波,不過佢都煮咗炒飯俾我哋食,咁就快手食咗炒飯先,抖一陣對埋仲爺啲功課,跟住就會開始自由時間,我又要追劇,剪完返嚟整埋飯比佢食我做埋運動就沖涼啦,沖完涼仲要摺衫做家務,其實我又真係好忙!

沒有留言:

張貼留言