2021年6月1日 星期二

1/6/21

 1/6/21     TUE     RAIN+

又係返工返學的日子, 月頭都係多嘢做架啦, 加埋Ivy冇返, 今日總係過得唔知點咁, 想找人講吓嘢都冇! 返去食完早餐, 就開工啦, 做做吓又有其他嘢煩你咁, 總之就係忙啦, 午飯後都冇出去, 因為啱啱再睇清楚個批核BNO email, 見到我嗰個要去警署登記, 但老公嗰個又唔洗, 有啲不安, 上網爬吓文, 其實好多款immigration都係要去警署登記, 可能我冇show過我個BNO Status, 只係用dependent的身份, 得個特區護照所以要咁囉! 咁都唯有照做架啦, 做好啲準備囉! 下午做得好公事都5點多, 再睇吓嘢check 吓email, 又有一間有offer, 但都係要我6月尾起租, 另外有一間又可以出offer, 比我想像中多選擇, 但成日要人咁快出offer, 好難做囉, 晚飯後老公又要返工啦, 所以我都早啲沖涼休息, 大細寶都好早打暈佢地算!

沒有留言:

張貼留言