2021年6月5日 星期六

5/6/21

 5/6/21     SAT     HOT

本來諗住今朝可以同笨元溫吓書, 但佢補完習返來又食早餐等等, 之後又要吹大號, 咁諗住執吓仲爺間房到佢學完音樂回來可以溫書, 點知真係亂到你想擺一樣嘢時根本都唔知點放咁, 我又想佢掉咗啲唔要的東西, 方便到時清嘢, 最終冇溫書, 但掉嘢時, 又話呢樣唔掉嗰樣唔掉, 一堆垃圾咁想點, 掉佢就喺到眼濕濕, 激到我起火, 老公又係到話我! 佢唔諗吓佢自己根本就係呢種仆街, 啲嘢由呢個櫃面攞咗去另一個櫃面就話自己執咗, 我呢世都記得佢所謂的執嘢, 所以根本就係要掉掉掉哂啲嘢佢, 唉, 總之我又係情緒不穩呀! 最終出咗去食完嘢, 再去埋球場, 等仲爺踢完波就去買波鞋, 本來想去旺角買, 但最終去咗葵芳咋! 好快手買到, 想食嘢又未餓, 想行吓又冇咩好行, 去葵廣食咗啲嘢就回程!

沒有留言:

張貼留言