2021年10月18日 星期一

18/10/21

 18/10/21     MON     COOL

今朝個安博盒子唔著, 真係嚇死我, 冇電視仲唔世界末日咩! 老公叫做整得番著, 我全日都唔敢閂機呢! 揍咗仲仲返學我就去超市買埋雞蛋先, 返到去又開始搵工啦, 中午後食完凍冰冰的午餐開始抖住嚟睇資料, 跟住直情睇劇算啦, 夠鐘又要接仲, 老公send message嚟話陣間去costco, 正呀又可以買肉! 揍咗仲爺佢又話唔見咗件風褸, 又要幫佢搵一餐, 好在都搵到啫! 返到屋企又要預備出門口喎, 但有間agent又打嚟, 搞到我手忙腳亂, 總之有機會都要試吓架啦, 找到文職我就得架啦, 心滿意足! 4點幾過到去costco, 先食咗熱狗再入去睇嘢買嘢, 4個細路成日掛住玩, 大人就係咁睇嘢囉, 唉...喺呢到行呢啲超級市場已經係娛樂嚟架啦! 玩到都唔知幾點啦, 係時候返去, 簡單焗pizza同雞食咋, 因為要做肉類分割, 將買返嚟啲肉分裝再雪, 清潔完沖埋涼就休息吓!

沒有留言:

張貼留言