2021年10月5日 星期二

5/10/21

 5/10/21     TUE     COLD

近日起身都真係開始凍, 出一出門口都好大風! 起身都係勞勞氣咁又要叫佢地起身又要整午餐又要預備早餐啦! 揍哂佢地返學, 我又開始找吓工, 但都係冇咩回音, 反而幫老公send咗幾個, 即時有人覆佢, 希望成功啦, 我都唔介意佢要返工, 我都揍得掂啲仔架啦! 食完午飯睇吓電視, 夠鐘又去揍仔囉, 回來後仲仲要去打波, 我就去再買啲餸, hea住咁等老公回來, 先煲好飯再等佢煮埋其他嘢, 咁又一日啦, 捉啲仔做埋每日應該做的基本功課啦, 我都覺得我太hea咁, 唉, 但喺到就係唔想咁逼迫啫!

沒有留言:

張貼留言