2021年10月19日 星期二

19/10/21

 19/10/21     TUE     WARM

今日都有啲忙碌, 朝早揍完佢地返學, 就同老公一齊去Broadway買啲嘢飲埋咖啡就回家, 佢就去炮哥屋企整嘢, 我就為工作做了解, 今日有份類似要上堂咁, 睇咗個email見到要睇片做吓卷咁, 係做餐飲的, 但一路做就一路覺得自己唔適合, 所以到1點login去聽佢講時更加唔願聽, 最終電郵比嗰邊話我冇興趣, 其實都好的, 了解清潔知道自己想要做啲咩, 方向清楚啲就目標明確啲! 跟住咪睇埋電視就去接仲仲放學, 然後返到嚟又繼續再搵工咁! 4點幾老公揍仲仲去打籃球, 我就準備煮飯, 佢地返到嚟就可以快手開飯, 早啲沖涼! 然後子元竟然叫我幫佢溫書, 可能見自己英文成績出嚟唔多理想, 其他科想有交代掛, 盡咗力架啦, 我指我盡咗力幫佢溫呀, 因為都係我未學過的, 或者已經唔記得哂啦, 都係考我呢!

沒有留言:

張貼留言