2023年7月16日 星期日

16/7/23

 16/7/23     SUN     WINDY

今日點都成行去一轉海灘, 雖然天氣都係一般, 但起碼有太陽, 只係好大風! 起身食埋早餐都10點幾先出門口, 要渣兩個鐘車所以過到去都12點半, 泊好車攞齊嘢去海灘, 本來諗住搵個位settle down, 但老公見到有個位有啲餐枱, 咪坐嗰到再去買嘢食囉, 仲爺就可以喺對出個沙位玩, 等我買完fish and chip返去, 我地啲位比一大堆印度人迫滿哂, 基本上佢地目的都係趕我地走, 成個場佢地包哂, 到我陪住細佬玩嗰時, 有個直情喺我地前面攞啲零食出嚟引海鷗, 搞到啲海鷗喺哂我地前面, 我真係火起, 老公都話走啦, 因為迫到你根本坐唔到, 痴線架, 我嬲到喺咁fick佢地, 但佢地唔知真唔明定扮哂嘢, 好在今朝有食血壓藥咋! 而家講番起都炆! 去車放番好啲嘢等仲仲抺身換埋衫就周圍行吓, 真係隨意行吓影吓相就算, 4點幾回程中途仲要停吓services, 買吓嘢食先得! 返到屋企快手煮咗飯先, 然後先執嘢, 仲要摺埋啲衫食埋飯都夜啦!

沒有留言:

張貼留言