2023年7月26日 星期三

26/7/23

 26/7/23     WED     HOT+

今日都係瞓到自然醒, 但個自然太早, 之後都唔係好瞓得番, 可惜! 起身梳洗食早餐, 之後就準備帶阿媽出去行吓, 因為鐵路又好似有啲問題, 我地就近近地去broadway附近個公園行吓就算, 其實又要撘巴士過去再諗番條路點行都夠我玩! 去到公園其實冇咩嘢睇架咋, 有公園仲爺又可以玩吓咁, 阿媽又玩埋一份, 佢玩到企喺千秋上面呢! 我見都幾近日本麵包店就去買埋麵包啦, 跟住就行番Broadway去M&S買埋方包就撘巴士返去, 落車喺Lidl再入貨, 阿媽話想食豬肉嗰啲, 咁就買咗肉餅囉! 返到屋企見到有封信有哂我同老公個名都知道唔方好嘢, 原來係council話我地冇交felix road嗰邊的council tax, 頂......我咪改咗地址囉, 又改唔啱? 咁佢又識寄嚟呢到比我地, 痴鬼線! 幾經辛苦打咗電話去問到人, 佢話要email完租約個文件比佢等佢close咗呢個account, 就咁改嗰個又唔關事因為唔同account number, 完全諗唔明係咩玩法, 總之email咗比佢先啦, 唔見佢覆都要再打去問! 好在佢地自己整好嘢食放好哂買返嚟的東西, 咁我搞掂都落去食嘢啦! 然後就係同仲爺今日學習, 因為佢要等daddy返嚟帶佢去踢波, 所以好積極搞掂哂等老公返嚟, 佢地去踢波我就繼續睇金師傅, 一邊煮定飯, 佢地踢完返嚟快手沖涼, 因為落雨濕哂! 諗咗可以上下層一齊沖只係水弱啲啫! 食飯都係睇吓電視咁啦!

沒有留言:

張貼留言