2023年7月5日 星期三

5/7/23

 5/7/23     WED     COOL

今日學生就唔洗返, 淨係year 10返, 所以我地返去其實真係無所事事, 仲要安排我跟Amira, 其實都好, 我跟住佢淨係坐喺課室, 基本上係咩都唔洗做, 咁啱有兩個香港人學生, 可以吹吓水咁都幾好! 放飯時嗰條學生又去啲唔去得的地方, 又要我出手, 之後又周圍走, 最後我都廢事去追佢, 諗住去report 比訓導聽, 呢個時候佢就走出嚟搵番我轉頭, 你話係咪煩! 終於捱到放學, 返去超市買餸, 太耐冇入貨, 竟然買咗40幾鎊, 實在係要入太多貨! 返到嚟係咁食嘢, 夠鐘就揍仲爺去田徑, 返到嚟做埋運動就有飯食, 梗係繼續睇膠戰, 好好笑! 飯後食埋個雪糕, 滿足!


沒有留言:

張貼留言