2023年7月31日 星期一

31/7/23

 31/7/23     MON     RAIN

今朝都係瞓到自然醒啦, 食完早餐又同council嗰到周旋council tax問題, 搞咗一個鐘都係重頭嚟過叫我再email過再upload過, 搞到12點左右阿媽話想出去, 佢想自己出去行吓, 但我都係唔放心, 本身叫仲爺帶住佢, 但諗諗吓其實仲唔放心, 兩個都冇電話, 最終叫佢地等我一陣, 我同佢地一齊出去, 行咗去Lidl再行去魚檔買魚, 本身行都冇咩問題, 只係仲爺係咁講嘢, 聽到好攰, 返到嚟煮咗嘢食完我只想攤吓, 個精神好攰咁! 之後就開始追吓劇睇吓戲咁, 老公返嚟帶咗兩隻豬去踢波, 我就睇時間煮飯, 食完飯就沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言