2018年7月16日 星期一

16/7/18

16/7/18.     MON.    WARM

又要返工返學啦,笨元今日返埋就放暑假,仲爺就要返多日,我冇等仲仲搞掂出門口,因為佢兩父子實在太慢,我自己搞掂出門口先啦!返到去飲埋杯咖啡就開工,朝早都比較有嘢做,午飯後就好自由,我嗰邊冇哂人,咁我咪打吓機,執吓老公個schedule 囉,返工的日子咁亂笨元又要學嘢,真係要個表清清楚楚寫清佢send番比相關人士!放工返屋企食得飯,同埋要趕佢地執嘢等等,嫲嫲用完個洗手盤又塞,講佢又話唔關佢事, 真係好惱人呢,唯有叫老公處理,但我都襯落樓同佢地跑時去買咗梳打粉,希望搞得掂!

沒有留言:

張貼留言