2018年7月29日 星期日

29/7/18

29/7/18.   SUN.   SUNNY

今朝老公唔知幾多點返到嚟,總之我地瞓到9點幾,我起身煮早餐比兩隻仔食,老公放咗工食咗先返嚟, 所以唔洗理佢由佢瞓吓,等兩位大爺都做好功課我地就出街,臨時決定去沙灘,所以都要去添置番啲沙灘用品先得,近近地喺AEON買埋食埋個lunch, 入青衣接埋嫲嫲就出發啦!本來諗住去黃金海岸但老公話不如去十一咪半睇吓,咁又泊到車只係要行遠少少,不過人少好多喎,於是就喺到落腳啦,set好個營兩隻豬已經走咗落水,梗係要影吓相先再同佢地玩水玩沙啦,走上走落咁都幾攰架,玩咗一輪水就到玩沙,跟住先好玩因為子元話要游去浮台,咁我冇咩裝備,所以都係留番比老公同佢去,點知仲爺又喺我未預備好之下游咗出去,所以都要陪佢去,就係呢個浮台夠近我先游過去咋,坐到回番氣就游番上岸囉,跟住都要開始執嘢啦,老公去攞番架車過來先,跟住我就執咗啲嘢去硬地,然後帶佢兩個去沖身,老公慢慢搬啲嘢上車,最後我沖好身就走得,去咗深井食埋晚餐,本來諗仲爺放喺青衣,但最終係佢唔肯喺嫲嫲到過夜!返到屋企十萬樣嘢要洗,搞掂老公瞓咗陣先返工,我地就梗係休息啦!

沒有留言:

張貼留言