2018年7月23日 星期一

23/7/18

23/7/18.   MON.    RAIN

又要返工啦,朝早只係顧子元一個就出門口,所以都好快手,買埋早餐比佢,上咗巴士我就閃,條友又唔記得打電話比婆婆,真係比佢激死!返到公司食埋個早餐就開工啦,好充實,好快又放飯,食完就返自己位睇埋套劇,跟住又開工囉, 忙忙碌又放工, 準時閃人返美孚,老公同笨元喺青衣城等我,仲買定麥當當D24榴槤雪糕等我,真係好正呀!返嫲嫲到食埋晚飯,睇吓我隻小仲仲點搞事囉,佢喺嫲嫲到應該瞳瞓得好開心啦,冇諗住要返屋企都可以!咁我地就返去,好好睇吓子元的練習做成點,又迫佢要再plan好啲,唔將planning變成習慣,以佢啲咁冇系統的腦袋嚟講,會愈來愈難handle呢!

沒有留言:

張貼留言