2018年7月20日 星期五

20/7/18

20/7/18.   FRI.    WARM

今日又到星期五, 不過今個星期晚上掛住睇電視都瞓得唔夠,所以今日個頭都痛, 飲咗咖啡都唔夠頂!今朝自己搞掂就出門口,買埋早餐仲買埋書展飛,放工入去目標為本!今日都忙忙碌碌呀,朝早要對好哂個schedule有冇漏有冇錯,午飯後仲忙咁,都唔知自己做咗啲咩,只知道要找埋資料陣間書展用,放工即閃過灣仔,買咗個飯團買咗支水,跟住就去灣仔啦,車程上幾辛苦,因為肚餓又唔食得嘢住,終於捱到出閘就邊行邊食,一路上都有點不守規則走快線,用最短路程入到去會場,通知程太我到咗,但都各自行事中,今年需要買的書少咗好多架啦,一來部份經程太嗰邊團購咗,一方面選咗啲精要先買,所以都唔算太誇張,買到一半時程太叫我會合去買常識作業,咁就開始之後幾間都集體買啦,多啲折扣嘛,最後幫子元買咗兩本植物大戰彊屍啦,仲爺就買咗故事書,咁就離場,我自己都冇行過嘢,出年我真係想自己睇吓嘢呀!老公佢地全部入咗元朗,叫我入去同佢地會合去食B仔,咁咪抬住十斤書入去囉,今日車程都用咗三個幾鐘,攞命!去到B仔我真係當晚飯,食完回家啦,兩隻豬都瞓哂,我都勁攰了!

沒有留言:

張貼留言