2018年10月14日 星期日

14/10/18

14/10/18.   SUN.    COOL

今日都係幾唔開心的結婚週年,兩個人架嘛但基本上一朝早開始都見佢唔到咁,一朝佢就帶咗子元去踢波,我就同仲爺單對單,等佢起咗身煮早餐食埋都10點幾,開始做埋啲功課先,但都做到佢地返嚟都未做完,之後我就開始進入自我毀滅狀態,陸生第一時間入咗房瞓,子元又未做起功課,我都唔知可以點,等極佢都未得咁,我就越來越失落,好似街又唔會有得出,又冇得食晏,今晚佢又去踢波,佢今日專登請假好似係為咗去踢波水,根本唔係為咗咩日子咁,所以我開始情緒不停咁down落去,到一個點佢地兩個細覺得有問題去叫醒個daddy去處理,但佢都係怪我,其實我都係唔鐘意咁,屋企啲嘢有得唔理嘅咩,書有得唔溫嘅咩,呢啲喺咩道理呀!咁最終都冇再溫出咗去,一來真係要食嘢,二來咁嘅心情下再唔離開只會惡化落去!所以先去咗食嘢再出咗街,去到mega box再找地方食咗嘢先再行吓ikea,我已經好攰,好辛苦捱到回家可以休息了!

沒有留言:

張貼留言