2018年10月26日 星期五

26/10/18

26/10/18.    FRI.    WARM

又到happy friday啦,今朝都係如常咁返工返學啦,買埋早餐返公司,都係做吓嘢咁,以為今日可以好閒,點知朝早都未停過,攞命!午飯終於有房食飯,可以吹吓水等等!下午都係做嘢囉,阿姐出咗去我地完全放縱咁做自己嘢,我就搞緊k3的grad dinner, 諗諗吓比人尤其是下半班話事就好易出事,所以都係出吓手穩陣!一路吹到放工,要去球場接子元,本來諗住撘巴士,但落到樓塞哂車咁,最終行咗上地鐵站撘車,去到都係7點多, 係行過去一般遠啦,去到都係等啫,好在回各有人車我地去地鐵站,咁就可以食咗嘢先去接仲仲, 子元又係食麥記,我就去咗買米線,不過去到小童都未放,我就快手食埋先接仲仲,可以問吓ms fan仲爺唱成點囉,回家後都係快手沖涼瞓覺, 老公約咗人食飯,仲夜過放工返!

沒有留言:

張貼留言