2018年10月25日 星期四

25/10/18

25/10/18.    THU.    WARM

今日只係返半日,因為下午要去覆診,但返一個朝早啫,都好似咁多事發生咁,不過大公司有大公司好,我呢啲小職員,錯極都唔會關我事囉!朝早因為老公返培訓9:30,所以可以揍哂我地返工返學,不過揍咗笨元同仲爺後,去宏天嗰程又係錯路,搞到我食早餐要食得好趕,54分先返到去呢!本來都係正正常常咁做嘢,諗住編埋水更的表再出埋通告就做吓自己嘢,等下午收得工啦!點知就整單‘大小姐’單位job cert不清問題,講到尾都係口講口賠出事囉,我最讚成black and white架啦,你冇email真係好難叫咁多個部門咁多人去跟清嗰件事喎,所以都係煩架啦,尤其煩到阿姐,真係未死過,話知你咩經理呀!結果我又要吹水放風等等,做好公事嚟都食飯啦!放埋飯就閃人去覆診,2:30到去到登記咗真係早啲有得睇,個醫生見你都係為咗嚟攞藥啫,就不如大家都快快手手,攞埋藥都唔洗3:15我已經上咗巴士, 想去接埋子元放學,又怕時間趕唔切,但最終剛剛好去到,本來諗住去食啲嘢但佢又話唔餓,咁咪直接返屋企囉,喺樓下見letty佢地仲玩緊就去join吓,我順手可以同Loletta 吹吓水,冇一齊揍校車少咗時間吹水添!返上樓笨元還要做功課,條友又成日話要抖,結果出去食完飯回來咪比我片囉,又話有畫未交又未有時間做練習,真係好想片爆佢!最終老公同佢做埋幅嘢我就迫佢做練習囉,仲爺又冇溫書,只係睇咗功課就算!

沒有留言:

張貼留言