2018年10月9日 星期二

9/10/18

9/10/18.    TUE.    COOL

返工都係做嘢啦,今日都係老公揍我地返工返學,不過我淨係去到地鐵站啫!買埋早餐返公司食啦,然後都係做吓嘢又吹吓水咁囉,午飯食白汁意粉,其實幾好食呀,點解咁多人都唔食呢,咁唔好SAI啦我帶返去比笨元明天帶飯!下午都係做嘢囉,時間都算過得快,放工今日撘shuttle去九龍灣,因為要去摩士同老公佢地會合,但我都冇即去球場,去到咪又係等不如行吓街先,不過都忍到手冇買嘢,幾叻!踢完波8點幾先閃得,去食埋嘢返屋企,老公同我地上咗樓捉咗仲爺去沖涼又要返工啦,我今日就勁眼瞓,要早啲瞓!

沒有留言:

張貼留言