2018年10月6日 星期六

6/10/18

6/10/18.   SAT.    HOT

星期六又係學習的日子,朝早起身見子元喺到睇機即刻片佢囉,寫咁大隻字喺板都冇用啦,都係唔去做補習的功課,快手趕佢入去做再梳洗出門口,落到樓接到月希佢地一家,都係出去食早餐,於是送咗子元去補習我就同仲爺去麥當勞找佢地食早餐吹吓水咁,夠鐘揍番笨元就回去做功課,真係做足兩個鐘先做完,我好攰囉!又要趕住出去學音樂,子元就自己等daddy返來買嘢佢食!我就約咗joyce去食午飯,又係吹水講人壞話,接埋仲爺就返屋企,仲爺去踢波,子元去游水,我就摺衫, 等子元游完水老公嚟接埋我地去葵興同梓朗佢地食雞煲,好正呢!回家快手沖涼休息了!

沒有留言:

張貼留言