2019年1月12日 星期六

12/1/19

12/1/19.   SAT.    WARM

今日好似唔開心多過開心,有時開始覺得,淨係我揍住佢兩個時係辛苦啲,但起碼冇人嘈我,最終兩個都會聽我講,但多條友喺到嘈嘈閉時,其實仲搞壞件事!朝早笨元去學英文,我地去食早餐,然後都係返屋企,但周圍都亂,老公又要子元唔知畫咩,所以就未溫書住,但到我執好嘢叫仲爺做功課,佢又喺到多多事實,令我又發火啦,其實都冇咩架,我火完就得,點解又要話我發火呢!搞到大家都唔高興, 我嬲到出咗去買嘢,總之嗰陣時都唔好受!到老公揍咗仲爺出去學嘢,我又執咗一輪嘢,同子元去食埋晏就回來溫中文,溫吓做吓練習先知咩唔熟!到5點幾老公回來接我地,約咗Joe佢地食飯,飯後佢帶埋個仔去踢波,我就同仲爺返屋企,沖好涼睇咗陣電視玩咗陣就要去瞓,我就自由時間囉!

沒有留言:

張貼留言