2019年1月14日 星期一

14/1/19

14/1/19.   MON.    COOL*

今日請咗半日下午,為嘅都係溫書啫,但時間總係唔夠用咁,溫極都好似唔夠咁!朝早如常揍哂啲仔返學啦,老公返早嘛!返到公司食埋早餐就開陣工,不過都係邊做工事邊做自己嘢,尤其要出題做不供詞提充,我覺得啲字又多又難砌埋,真係攞我命!放工前叫做搞掂啦,快手閃人攞埋個飯返屋企,去到美孚見子元位置差不多,就等埋佢先返去,食埋嘢真係開工都差不多3點,你話時間點會夠用,同佢對吓練習又做吓咁啦,其實要教的一早教哂,都係唯有practic makes prefect架咋,係咁做囉!但做極都仲係有錯,好難搞,我都好迷網,今次真係睇吓上天點安排啦!老公揍埋仲爺返嚟,咁盡人事咁都要溫吓架,首先同佢睇吓工作紙先,我真係好難相信當年呢啲嘢子元係識囉,因為我記得子元嗰時溫書係算輕鬆,因為佢真係日月,但仲爺好似連睇清楚邊個打邊個字都有難度咁,莫講話明啦!巡例咪攞啲練習同佢做吓囉,點都叫做有溫習過嘛!做到6點幾7點大家都餓啦,出去食啲嘢先,返嚟沖個涼繼續,我都好想快啲離開無間地獄呀!

沒有留言:

張貼留言