2019年1月6日 星期日

6/1/19

6/1/19.   SUN.   COOL

今日老公返全日,咁我又要全日揍仔啦,瞓到9點多起身,梳洗好揍笨元去英文補習,我就同仲爺去咗食麥當勞,再去埋遊樂場玩,夠鐘先返去接子元,買埋餸返屋企,快手開始同子元溫吓書先,溫咗常識先,再做吓練習,我就去煮午飯,簡單地煮麵咋!之後程生就嚟接子元去奧數,咁我就有時間大掃除,主力洗哂個廁所,尤其係抽氣扇同抽油煙機,真係抺到手軟!等子元返來又繼續溫中文,6點多開始肚餓了要去煮飯,跟住都係洗碗清潔沖涼啦,冇再同笨元溫書啦,叫佢做埋啲功課,再打暈埋仲爺就摺衫等等,最搞笑係笨元話喺床睇書,咁咪睇囉冇問題,但我見佢電話冇叉電咪提吓佢囉,其實佢係邊睇書邊攞咗個電話喺床,冇問題架但我係要佢誠實囉,呢啲時候唔教幾時教呢!

沒有留言:

張貼留言