2019年1月26日 星期六

26/1/19

26/1/19.   SAT.    COOL

今朝老公揍咗子元去足球比賽,到我知醒時已經9點多,同仲爺喺床玩吓咁先起身梳洗煮早餐,然後就做吓文書嘢,睇吓佢地有咩通告回條要填,又執吓嘢咁轉個頭都夠鐘出門口,揍仲仲去音樂,條友仔呢個時間先嚟瞓,抱到我死死吓,仲要喺地鐵冇人讓位,等到有人落車我先有位坐,出閘時又冇人幫真係好心傷,抱住仲爺又要拍兩張八通,點拍呢!揍咗佢去我就食晏行吓街,回程撘巴士時仲爺就唔瞓啦,但又嘈住我瞓喎可惡!同老公交收咗仲爺,等佢揍去足球,我就返屋企休息吓,等子元游完水再食晚飯,老公又約咗Joe佢地食飯,本來想去試番上次間潮洲嘢,不過實在太多人,轉咗去愛群算!之後老公又要去踢波,我地返到屋企沖完涼就打暈仲爺先,然後要摺番3日冇摺嘅衫,足足摺左幾個鐘呢!

沒有留言:

張貼留言