2019年1月22日 星期二

22/1/19

22/1/19.   TUE.    COLD

今朝有點趕,突然醒起要開票比子元買書,仲爺又唔合作完全唔郁,係都要人服侍!終於交咗佢比嫲嫲我就返工,今日都比較閒,所以時間都過得慢啲,朝早出埋啲通告等等,午飯後都係打吓機咁,跟住就開始hea,我都唔記得以前咁多年成日冇嘢做時啲時間係點過!放工我要入青衣接仲仲,因為老公話架車都係要攞去整,所以佢帶子元去踢波, 我就揍仲仲, 返屋企煮麵同大波魚蛋比仲仲食,我就食人參雞呢,係呢啲時間食架啦!跟住都係洗碗清潔啦,搞掂哂沖緊涼老公佢地就返,仲爺今日得1份功課咁開心,子元直情冇功課添,所以K.O.咗佢地就摺衫睇劇!

沒有留言:

張貼留言