2019年1月1日 星期二

1/1/19

1/1/19.    TUE.    COLD

新年快樂!2019年的第一天腄到自然醒,算係一種幸福吧!2018年算是一個很大的轉變,我和老公都轉咗工,時間地點都好多轉變,大家都好努力咁協調,慢慢適應咗,就我嚟講其實都開心咗,不過晚上的時間怎樣都唔夠用,真係好傷腦筋!笨元開始大個仔,試咗第一次自己離開香港去交流團,亦多咗自己出入去唔同地方,我都開始要學識放手比佢長大!仲爺依然係咁可愛,同佢開咗個5歲生日會,希望佢一路都記得有個咁開心嘅日子!我同老公都係老夫老妻咁啦,佢要返shift後我都要努力適應,好多時大家都要一打二揍仔,日子都係咁過!
今日老公返中,朝早瞓到10點幾先起身,叫得大家起身出去食早餐都12點幾,真係好肚餓,然後土葵廣行咗陣同子元換咗mon貼,仲爺去遊樂場玩咗陣,行咗陣商場老公又要返工,我就同佢兩個返屋企,買埋餸今晚返去煮!今日都冇再同子元溫書,只係叫佢做埋琴日未有時間做嘅嘢,不過就同仲爺做咗少少數學,做埋閱讀記錄冊咁,再幫子元搞埋個數學專題的立體旋轉對稱作品交功課!早點煮晚飯食因為都好餓啦,食完打掃埋就沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言