2020年3月24日 星期二

24/3/20

24/3/20.    TUE.    WARM

今日要返工,不過都係返得好free嗰隻,因為我嗰組得我返利登咋嘛,即係唔會有人管住,可以更放縱咁自由時間!朝早真係想上咗去打完卡再落去食早餐,但都冇咁做,因為又要派口罩又要報飯探熱咁,全部都係自己做,之後又真係有嘢做,所以早上都係忙碌中度過,係可以聽住收音機嚟做自在啲! 飯後去咗apm行咗陣,真係為行而行,想個人郁吓啫!下午返去做埋啲手尾開始自由時間,主力就係到睇小說,今次有新嘢睇,聽炮哥講慶餘年小說版好睇就試吓,結然唔錯喎,睇到放工老公嚟接我,又話要買嘢食嘢飲,結果我又由得佢啦!返到去未開得飯,幫手蒸魚焗雞腿,7點幾開得飯,食完叫老公送嫲嫲返去,揍埋兩隻豬,因為佢話要帶佢地去球場做運動,我就洗碗清潔沖涼睇電視,佢地10點幾返到嚟,沖完涼就趕佢地去瞓,明天又要同功課搏鬥!

沒有留言:

張貼留言