2020年3月8日 星期日

8/3/20

8/3/20     SUN     WARM

今日又係全日喺屋企的日子, 老公返早, 我就瞓到10點幾, 仲爺掛住睇機冇整早餐比我地食, 咁我就唯有自己嚟囉, 食完就開工, 同佢地睇功課, 執子元長天面試份簡介同英文讀書報告, 真係放假放到佢個人散哂, 份嘢寫到舊屎咁, 結果執完差不多7成係我做, 仲要send埋比Miss佢地睇完先可以! 午飯食隔夜餸加煮麵, 處理完佢地溫習嘢就可以休息打機等等! 老公回來梗係又入咗房瞓, 佢又話唔煮飯出去食粥, 但真係唔想出街, 最終等老公瞓夠就去買外賣比我地食, 睇吓電視沖埋涼咁又一日啦!

沒有留言:

張貼留言