2020年3月6日 星期五

6/3/20

6/3/20     FRI     WARM

今日係被迫搬寫字樓的日子,如常咁返到去,都係趕頭趕命咁食埋個包就開始執埋啲嘢,遇咗今日都做唔到啲咩架啦,好在冇咩趕!10點幾人地開始進註,我地就行行企企咁!等到11點幾夾齊人,本來諗住打的,咁好peggy姐又車我地,所以就好快去到,上到利登5樓就得我一條友,貨又未到喎,但望到自己張枱時真係好灰,本來環境已經窄,又dirty咁,只係抺咗張枱,BD幾個同事都上到嚟,佢地望完個位仲驚啦,所以一齊落左3樓,睇吓green team佢地點個場,感覺上光啲涼啲好過我地啲!因為未有箱到冇咩可以做,就跟佢地大隊去食晏,食日式放題的餐,半自助咁為起都係$60,因為疫情下有平嘛!食完我地早啲走返去接貨執嘢,足足執咗我諗有個幾鐘,先清理好哂,又要抺又要插線,再放番我啲snoopy同我啲bb們的相喺到,即刻warm哂!跟住真係做吓嘢啦,不過都係準時彈閘!去摩士等子元踢完波就回家食飯, 嫲嫲已經煮起哂,食完hea 住咁睇吓電視吸塵抺地,等佢地瞓哂諗住用電腦就開唔到,火都嚟埋,因為仲爺用過!搞到我都唔知點算好,打比老公佢就叫我打比barry, 好在最終佢都隔空幫我處理好,有啲it人喺到真係好!

沒有留言:

張貼留言