2020年3月28日 星期六

28/3/20

28/3/20      SAT     WARM

今日最難受都係睇住子元網上interview九華時in到一pat屎咁, 我真係未試過喊住咁鬧佢! 或者係我太緊張令到佢都好緊張, 咩都唔識答呆哂咁, 我真係緊張到發夢都發緊呢樣嘢, 不過佢都係衰架啦, 之前叫佢要背好啲答案又背唔熟, 加上客觀條件個zoom收音收得唔好, 完全出哂事咁, 而家唯有望長天自行收咗佢, 咁我可以大抽獎時咩都唔洗選, 不過都要做定準備架啦, 呢個情況只可以有備無患! 下午同佢分析吓本區的中學資料, 根本冇胃口, 所以只係食杯麵! 之前喊住咁鬧完佢, 要找人抒發情緒, 傾咗個幾鐘呀! 結果今日係咩有益嘢都冇做, 老公揍咗仲爺去學音樂, 晚飯就又係煮咖哩! 總之今日面試後我已完全不在狀態, 嗰種由天台掉落地獄地的感覺, 真係好難頂! 晚上都係追電視, 星期六太多節目要睇!

沒有留言:

張貼留言