2020年3月4日 星期三

4/3/20

4/3/20     WED     COOL RAIN

今日嘛都係咁返工囉, 7點幾起身老公就放工返嚟啦, 佢就等兩個豬仔起身才出去食早餐, 我就買早餐返工, 開咗工都係做吓嘢咁啦, 今日都唔算有嘢趕, 嚟緊星期五就要被迫遷啦, 所以都冇咩心機做嘢咁, 午飯大圍叫車仔麵外賣, 我就跟啦, 食完都係打吓機咁, 再上去幫阿Joe買啲消毒嘢, 又返去開工啦, 下午做好埋嘢就開始收拾家檔, 其實我真係好少嘢, 我真係可以好斷捨離的人, 掉咪掉囉冇咩所謂架, 終於等到放工, 阿姐又話要加買3支探熱器, 咁啱今日要行過球場咪過去睇吓囉, 萬寧屈臣氏真係冇哂, 但竟然比我喺華潤堂買到, 不過真係好貴呀$699支, 炒到貴哂! 行到過去佢地仲踢緊, 7點幾先捨得散, 返咗長沙灣食埋晚飯才回家, 老公返嚟攞埋嘢又返工啦, 我就10點幾趕哂兩個去瞓, 唔係話唔返學就可以咁夜瞓架嘛!

沒有留言:

張貼留言