2020年9月10日 星期四

10/9/20

 10/9/20     THU     HOT

捱到星期四啦, 返多日就放假,不過今日仲爺上網課都係唔順利,應該幫手的又掛住瞓,子元都要上堂架嘛,顧得仲爺幾多呢,激死!朝早都係做吓嘢又吹吓水咁啦,午飯前得知阿姐下午請咗假,即刻假期心態,首先係飯後出去唔洗咁趕返嚟,第二係下午基本上罷工啦,完全做自己嘢呢!所以下午啲時間過得好快,轉個眼就放工,巴士有啲塞,返到去煮得飯嚟有啲遲,所以都遲咗做運動沖涼等等,本來仲爺都好合作又幫我手做呢樣嗰樣,但最尾跌咗個琴落我隻腳到,痛到我大叫,因為真係好好好痛!子元比我大叫叫咗出嚟,佢都算識救我咁啦!

沒有留言:

張貼留言