2020年9月28日 星期一

28/9/20

 28/9/20.    MON.    RAIN

今日又要返工啦,不過主要都係做啲唔洗用腦嘅嘢,好事嚟, 剪吓嘢咁唔洗煩又可以吹吓水!返去食完早餐咪做陣嘢先就開始剪job cert啦,剪咗個幾鐘呀手都攰,Ivy食飯我都可以休息吓,夠鐘就蒸飯食,然後去德福買嘢,撞到joey媽就一齊行,我都係有目標地買嘢,佢又跟我一齊買咁啦!夠鐘就返去又開工啦,又剪咗一個下午,時間咁過都好嘅!放工竟然落大雨,好在我都唔係好怕, 係怕啲嘢濕多過我濕! 返到嚟見到pizza box,老公要上堂冇煮飯!都好,快手清潔好就處理佢地明天返學嘢,好似做極都唔完咁,10點幾終於沖好涼趕哂佢地上床,可以休息吓呢!

沒有留言:

張貼留言