2020年9月24日 星期四

24/9/20

 24/9/20     THU     HOT

今日本來都冇咩架, 係阿姐發神經, 搞到我一日都唔開心, 我係堅嬲架, 我做錯你點小我都得, 但我冇錯, 你話我我係唔會服, 以高壓低正白痴, 不過學Joey媽媽話, 當佢係精神病就算, 唔好計較! 搞到我今日都冇咩想寫, 講吓放咗工之後啦, 除咗下午為發洩, 食咗個豐富午餐好飽, 晚上去咗九龍城, 老公又帶我地食咗餐勁, 因為子元喺九仔踢完波嘛, 就係嗰到食咗間西餐, 主要係有梳孚利pancake啦, 係幾好食但就貴囉, 嚟緊又要幾十蚊一家食一餐啦! 回家做運動沖涼, 佢兩個就快啲做埋功課, 早啲好瞓啦, 真係開學架啦!

沒有留言:

張貼留言